Tasuta kohaletoimetamine tellimustele üle 40€30 päeva tagastusMeelerahu
Tugi
  • Tugi

    Ma ei saa ostu lõpule viia, mida teha?

    Probleem

    Ma ei saa ostu lõpule viia, mida teha?

    Lahendus

    Helistage meie meeskonnale numbril +372 6811708 ja aitame teid hea meelega.

    Kas see artikkel oli abiks?

    Seotud artiklid

    • Millal ma saan oma arve?
    • Milliseid makseviise saan kasutada?
    • Millal krediitkaardilt tasu võetakse?
    • Soovin rohkem infot tellitava toote kohta, kuidas seda leida?
    • Kuidas saada arvest koopia?
    • Kuidas muuta arveldusinfot / kas ma saan arve esitada ettevõttele?
    • Kas ma saan osta ettevõtte pangakaardiga?
    • Kas minu maksed on turvalised?
    • Mis on krediitkaardi tagasimakse ooteaeg?
    Logo

    Kontakt ja tugi

    KontaktJätke arvustusBroneerige parandusTellige uudiskiriTugiToote registreerimineJuhendidGarantii

    Kes me oleme

    Electrolux GruppMeedia ja uudisedFacebookYouTubeInstagramFinantsteaveKeskkondTulge meile tööle

    Electrolux Eesti

    UudiskiriKampaaniadRetseptidE-lucidToodete utiliseerimine

    Avastage

    AuruahjudInduktsioonpliididFreshPlusi külmik-sügavkülmikudÕhupuhastidNõudepesumasinadPesumasinadTrummelkuivatidPesumasin-kuivatidTolmuimejad

    Pood

    Miks osta ElectroluxistTingimusedKKK otseostude jaoks veebilehelt Electrolux.ee
    • Kasutamistingimused
    • Andmete privaatsusavaldus
    • Küpsiste teatis
    • Ligipääsetavuse teave