Viivituste võimalikud põhjused
Probleem
Viivituste võimalikud põhjused
Lahendus
Viivituste võimalikud põhjused:
Toode oli otsas ja veebilehte ei olnud õigeaegselt uuendatud.
Tellimuse suur maht võib mõjutada töötlemisaega.
Kauba tarnijal esineb välistest teguritest (ilmastik, pühad jne) tingitud viivitusi.
Kui tekib viivitus ja vajate abi, võtke palun ühendust meie klienditoega aadressil pood@electrolux.com või numbril +372 665 0030.
Kas see artikkel oli abiks?
Seotud artiklid
- Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?
- Kas ma saan oma tellimusele ise järele tulla?
- Millised tarvneviisid on saadaval?
- Kuidas tarneaadressi lisada või muuta?
- Mida peaksin tegema, kui toote osad on puudu (tarvikud, kasutusjuhend jne)?
- Saite mu tagastuse kätte, kuidas ma raha tagasi saan?
- Kuidas ma oma tooteid tagastan?
- Millal minu tellimus välja saadetakse?