Kuidas tellimust esitada?
Probleem
Kuidas tellimust esitada?
Lahendus
Valiku seadmeid saab otse meie veebisaidilt osta. Kaubad on märgitud tootelehel. Kui toode on meie veebisaidil ostmiseks saadaval, esitate tellimuse, lisades toote ostukorvi ja lõpetades ostuprotsessi. Kui tellimus on tehtud, saate tellimuse kinnitusmeili, mis sisaldab tellimuse kokkuvõtet. Siduv leping sõlmitakse siis, kui oleme tellimuse vastu võtnud, saates ostutõendit sisaldava e-kirja, kinnitades tellitud toodete väljasaatmise, leppides kokku tellitud toodete kohaletoimetamise aja või tegeliku kohaletoimetamise teel.
Muid seadmeid, mida meie veebisaidil ei saa osta, saate osta ühelt meie jaemüüjalt.
Kui teil on saadaolevate seadmete kohta küsimusi, helistage meie meeskonnale numbril +3726811708 või võtke meiega ühendust meili teel
Kas see artikkel oli abiks?
Seotud artiklid
- Minu kontole ei saa sisse logida / Soovisin uut parooli, kuid parooli linki ei saanud
- Millal ma saan oma tellimuse kinnituse e-kirja?
- Kuidas saada teavet oma tellimuse oleku kohta?
- Kas ma saan oma tellimusele lisada veel mõne toote?
- Mulle tarnitud toote juurest on puudu mõned tarvikud. Mida ma peaksin tegema?
- Kui kaua võtab uue toote saamine aega, kui toode on kahjustatud või vale?
- Ma tahan oma toodet tagastada, kuid ma ei leia oma ostuarvet, mida teha?
- Ma ei ole saanud ühtegi tellimuse kinnitust, mis on põhjus?
- Kuidas ma tean, kas mu tellimus on õigesti sisestatud?
- Tellitud kaup saabus kahjustatuna. Mida ma teha saan?