Mulle tarnitud toote juurest on puudu mõned tarvikud. Mida ma peaksin tegema?
Probleem
Mulle tarnitud toote juurest on puudu mõned tarvikud. Mida ma peaksin tegema?
Lahendus
Meil on kahju, et teile ei tarnitud kogu tellimust. Palun võtke ühendust meie meeskonnaga, et leppida kokku puuduvate osade kohaletoimetamine, helistades telefonile +3726811708 või kirjutage e-posti aadressil
Kas see artikkel oli abiks?
Seotud artiklid
- Kuidas tellimust esitada?
- Minu kontole ei saa sisse logida / Soovisin uut parooli, kuid parooli linki ei saanud
- Millal ma saan oma tellimuse kinnituse e-kirja?
- Kuidas saada teavet oma tellimuse oleku kohta?
- Kas ma saan oma tellimusele lisada veel mõne toote?
- Kui kaua võtab uue toote saamine aega, kui toode on kahjustatud või vale?
- Ma tahan oma toodet tagastada, kuid ma ei leia oma ostuarvet, mida teha?
- Ma ei ole saanud ühtegi tellimuse kinnitust, mis on põhjus?
- Kuidas ma tean, kas mu tellimus on õigesti sisestatud?
- Tellitud kaup saabus kahjustatuna. Mida ma teha saan?