Ma tahan oma toodet tagastada, kuid ma ei leia oma ostuarvet, mida teha?
Probleem
Ma tahan oma toodet tagastada, kuid ma ei leia oma ostuarvet, mida teha?
Lahendus
See ei ole probleem. Ostjale raha tagasimaksmise tagamiseks on meil vaja ostutõendit. Kui teil ostuarvet ei ole, saame viidata krediit-/deebetkaarditehingule teie panga- või kaardiväljavõttel.
Helistage meie meeskonnale numbril +3726811708 või saatke e-kiri aadressile , kui teil on seadme tagastamise kohta lisaküsimusi.
Kas see artikkel oli abiks?
Seotud artiklid
- Kuidas tellimust esitada?
- Minu kontole ei saa sisse logida / Soovisin uut parooli, kuid parooli linki ei saanud
- Millal ma saan oma tellimuse kinnituse e-kirja?
- Kuidas saada teavet oma tellimuse oleku kohta?
- Kas ma saan oma tellimusele lisada veel mõne toote?
- Mulle tarnitud toote juurest on puudu mõned tarvikud. Mida ma peaksin tegema?
- Kui kaua võtab uue toote saamine aega, kui toode on kahjustatud või vale?
- Ma ei ole saanud ühtegi tellimuse kinnitust, mis on põhjus?
- Kuidas ma tean, kas mu tellimus on õigesti sisestatud?
- Tellitud kaup saabus kahjustatuna. Mida ma teha saan?