Avastasin, et tellisin valet värvi toote, kuidas ma saan toodet vahetada?
Probleem
Avastasin, et tellisin valet värvi toote, kuidas ma saan toodet vahetada?
Lahendus
Tarnitud toodet ei ole võimalik teise vastu vahetada. Kui toode ei vasta teie ootustele, saate 30 päeva jooksul tellimuse üleandmisest kasutada oma õigust lepingust taganeda. Selleks laadige alla määrustele lisatud tagastusvorm ja võtke ühendust meie Interneti-müügi tugiosakonnaga numbril +3726811708 või saatke e-kiri aadressile , et määrata kindlaks järgmised toimingud tellimuse kättesaamisel.
Kas see artikkel oli abiks?
Seotud artiklid
- Kuidas tellimust esitada?
- Minu kontole ei saa sisse logida / Soovisin uut parooli, kuid parooli linki ei saanud
- Millal ma saan oma tellimuse kinnituse e-kirja?
- Kuidas saada teavet oma tellimuse oleku kohta?
- Kas ma saan oma tellimusele lisada veel mõne toote?
- Mulle tarnitud toote juurest on puudu mõned tarvikud. Mida ma peaksin tegema?
- Kui kaua võtab uue toote saamine aega, kui toode on kahjustatud või vale?
- Ma tahan oma toodet tagastada, kuid ma ei leia oma ostuarvet, mida teha?
- Ma ei ole saanud ühtegi tellimuse kinnitust, mis on põhjus?
- Kuidas ma tean, kas mu tellimus on õigesti sisestatud?