Tasuta kohaletoimetamine tellimustele üle 40€30 päeva tagastusMeelerahu
Tugi
  • Tugi

    Kas ma saan seadme kohaletoimetamise perioodi planeerida kassas?

    Probleem

    Kas ma saan seadme kohaletoimetamise perioodi planeerida kassas?

    Lahendus

    Te ei saa tellida tarnet kassas. Kui teie tellimus on töödeldud, võtab kuller teiega ühendust, et korraldada kohaletoimetamine.

    Kas see artikkel oli abiks?

    Seotud artiklid

    • Kuidas tellimust esitada?
    • Minu kontole ei saa sisse logida / Soovisin uut parooli, kuid parooli linki ei saanud
    • Millal ma saan oma tellimuse kinnituse e-kirja?
    • Kuidas saada teavet oma tellimuse oleku kohta?
    • Kas ma saan oma tellimusele lisada veel mõne toote?
    • Mulle tarnitud toote juurest on puudu mõned tarvikud. Mida ma peaksin tegema?
    • Kui kaua võtab uue toote saamine aega, kui toode on kahjustatud või vale?
    • Ma tahan oma toodet tagastada, kuid ma ei leia oma ostuarvet, mida teha?
    • Ma ei ole saanud ühtegi tellimuse kinnitust, mis on põhjus?
    • Kuidas ma tean, kas mu tellimus on õigesti sisestatud?
    Logo

    Kontakt ja tugi

    KontaktJätke arvustusBroneerige parandusTellige uudiskiriTugiToote registreerimineJuhendidGarantii

    Kes me oleme

    Electrolux GruppMeedia ja uudisedFacebookYouTubeInstagramFinantsteaveKeskkondTulge meile tööle

    Electrolux Eesti

    UudiskiriKampaaniadRetseptidE-lucidToodete utiliseerimine

    Avastage

    AuruahjudInduktsioonpliididFreshPlusi külmik-sügavkülmikudÕhupuhastidNõudepesumasinadPesumasinadTrummelkuivatidPesumasin-kuivatidTolmuimejad

    Pood

    Miks osta ElectroluxistTingimusedKKK otseostude jaoks veebilehelt Electrolux.ee
    • Kasutamistingimused
    • Andmete privaatsusavaldus
    • Küpsiste teatis
    • Ligipääsetavuse teave