Tasuta kohaletoimetamine tellimustele üle 40€30 päeva tagastusMeelerahu
Tugi
  • Tugi

    Kuhu te kaupa tarnite?

    Probleem

    Kuhu te kaupa tarnite?

    Lahendus

    Kohaletoimetamise kättesaadavus sõltub teie asukohast.
    Märkus: See ettevõte teenindab tarbijaid ainult Eesti turul.

    Teistes riikides toimuvate tarnete puhul peaksid tarbijad pöörduma vastavate kohalike veebilehe haldajate poole.

    Kas see artikkel oli abiks?

    Seotud artiklid

    • Kuidas tellimust esitada?
    • Minu kontole ei saa sisse logida / Soovisin uut parooli, kuid parooli linki ei saanud
    • Millal ma saan oma tellimuse kinnituse e-kirja?
    • Kuidas saada teavet oma tellimuse oleku kohta?
    • Kas ma saan oma tellimusele lisada veel mõne toote?
    • Mulle tarnitud toote juurest on puudu mõned tarvikud. Mida ma peaksin tegema?
    • Kui kaua võtab uue toote saamine aega, kui toode on kahjustatud või vale?
    • Ma tahan oma toodet tagastada, kuid ma ei leia oma ostuarvet, mida teha?
    • Ma ei ole saanud ühtegi tellimuse kinnitust, mis on põhjus?
    • Kuidas ma tean, kas mu tellimus on õigesti sisestatud?
    Logo

    Kontakt ja tugi

    KontaktJätke arvustusBroneerige parandusTellige uudiskiriTugiToote registreerimineJuhendidGarantii

    Kes me oleme

    Electrolux GruppMeedia ja uudisedFacebookYouTubeInstagramFinantsteaveKeskkondTulge meile tööle

    Electrolux Eesti

    UudiskiriKampaaniadRetseptidE-lucidToodete utiliseerimine

    Avastage

    AuruahjudInduktsioonpliididFreshPlusi külmik-sügavkülmikudÕhupuhastidNõudepesumasinadPesumasinadTrummelkuivatidPesumasin-kuivatidTolmuimejad

    Pood

    Miks osta ElectroluxistTingimusedKKK otseostude jaoks veebilehelt Electrolux.ee
    • Kasutamistingimused
    • Andmete privaatsusavaldus
    • Küpsiste teatis
    • Ligipääsetavuse teave