Kuidas ma tean, kas mu tellimus on õigesti sisestatud?
Probleem
Kuidas ma tean, kas mu tellimus on õigesti sisestatud?
Lahendus
Kui tellimus on õigesti edastatud, saate kinnitusmeili kogu ostuga seotud teabega.
Kui te meili ei saanud, soovitame kontrollida kõiki teie rämpsposti kaustu.
Kui soovite oma tellimust kontrollida või tellida uut tellimuse kinnitust, saate seda teha helistades meile +3726811708 või kirjutades e-posti aadressile
Kas see artikkel oli abiks?
Seotud artiklid
- Kuidas tellimust esitada?
- Minu kontole ei saa sisse logida / Soovisin uut parooli, kuid parooli linki ei saanud
- Millal ma saan oma tellimuse kinnituse e-kirja?
- Kuidas saada teavet oma tellimuse oleku kohta?
- Kas ma saan oma tellimusele lisada veel mõne toote?
- Mulle tarnitud toote juurest on puudu mõned tarvikud. Mida ma peaksin tegema?
- Kui kaua võtab uue toote saamine aega, kui toode on kahjustatud või vale?
- Ma tahan oma toodet tagastada, kuid ma ei leia oma ostuarvet, mida teha?
- Ma ei ole saanud ühtegi tellimuse kinnitust, mis on põhjus?
- Tellitud kaup saabus kahjustatuna. Mida ma teha saan?