Minu kontole ei saa sisse logida / Soovisin uut parooli, kuid parooli linki ei saanud
Probleem
Minu kontole ei saa sisse logida
Soovisin uut parooli, kuid parooli linki ei saanud
Lahendus
Kõige tavalisem põhjus on see, et teie parooli aktiveerimise link võib olla sattunud spämmi- või rämpsposti kausta
Kontrollige oma spämmi-/rämpsposti kaustu
Proovige vahemälu tühjendada (kuidas seda teha, oleneb teie brauserist)
Proovige kasutada mõnda muud brauserit
Võtke meie meeskonnaga ühendust, helistades numbril +3726811708 või saatke e-kiri aadressile
Kas see artikkel oli abiks?
Seotud artiklid
- Kuidas tellimust esitada?
 - Millal ma saan oma tellimuse kinnituse e-kirja?
 - Kuidas saada teavet oma tellimuse oleku kohta?
 - Kas ma saan oma tellimusele lisada veel mõne toote?
 - Mulle tarnitud toote juurest on puudu mõned tarvikud. Mida ma peaksin tegema?
 - Kui kaua võtab uue toote saamine aega, kui toode on kahjustatud või vale?
 - Ma tahan oma toodet tagastada, kuid ma ei leia oma ostuarvet, mida teha?
 - Ma ei ole saanud ühtegi tellimuse kinnitust, mis on põhjus?
 - Kuidas ma tean, kas mu tellimus on õigesti sisestatud?
 - Tellitud kaup saabus kahjustatuna. Mida ma teha saan?