Minu tellimuse kohta on kirjas „kohale toimetatud“, kuid ma ei ole seda kätte saanud?
Lahendus
Kui teie tellimus on märgitud kui “kätte toimetatud”, kuid te ei ole seda kätte saanud, siis:
Palun kontrollige naabritelt või hoone juhtkonnalt, kas tellimus on äkki neile üle antud.
Võtke ühendust kulleriga, kasutades saadetise jälgimisandmeid.
Kui te ikka veel ei leia oma tellimust, võtke abi saamiseks ühendust meie klienditoega aadressil pood@electrolux.com või numbril +372 665 0030.
Kas see artikkel oli abiks?
Seotud artiklid
- Kuidas tellimust esitada?
- Minu kontole ei saa sisse logida / Soovisin uut parooli, kuid parooli linki ei saanud
- Millal ma saan oma tellimuse kinnituse e-kirja?
- Kuidas saada teavet oma tellimuse oleku kohta?
- Kas ma saan oma tellimusele lisada veel mõne toote?
- Mulle tarnitud toote juurest on puudu mõned tarvikud. Mida ma peaksin tegema?
- Kui kaua võtab uue toote saamine aega, kui toode on kahjustatud või vale?
- Ma tahan oma toodet tagastada, kuid ma ei leia oma ostuarvet, mida teha?
- Ma ei ole saanud ühtegi tellimuse kinnitust, mis on põhjus?
- Kuidas ma tean, kas mu tellimus on õigesti sisestatud?